Pinterest. Завдання "Куратора змісту-4"

Доброго дня, мої дорогі читачі!

Сьогодні я вирішила попрацювати по гарячих слідах
після вебінару
і виконати завдання 
"Pinterest для куратора змісту".
Воно не важке для мене, тому що вже пару
років  як я маю свій аккаунт у Pinterest.

Цей сервіс призначений для того, щоб додавати в закладки різні зображення знайдені в мережі і організовувати їх в тематичні колекції, свого роду інтерактивні альбоми, якими можна ділитися з іншими.




Хочу сказати, що я випадково натрапила на цей сервіс і створювала у ньому свої дошки для душі. Так, у мене з'явились дошки: 
та інші.
Нещодавно, ще до отримання завдання
я створила дошку по темі курування:

а сьогодні й дошку
Таким чином, у мене вже накопичилось 11 дошок,
9 передплатників, 201 пін.

Сервіс дає можливість підключити свої соціальні мережі до аккаунту
Pinterest і ділитися у Фейсбуці, Твіттері цікавинками.
Як і в інших соціальних мережах, можна слідкувати
за цікавим користувачем, коментувати Піни.
За допомогою кнопки Pin it (її можна перетягнути у браузер, по крайній мірі у Chrom) можна відразу створювати нові піни, натискаючи
на зображення, картинку будь-якого ресурсу, сайту, блогу, який вам сподобався і тематично формувати свої дошки (Boards).

               Для нас, бібліотекарів, цей сервіс  є, перш за все, гарною рекламою бібліотеки, її досягнень: можна показувати (збирати тематично) різноманітні віртуальні виставки, відеоролики, буктрейлери, збирати ідеї різномантіних інсталяцій тощо. І по темі курування також можна знайти дещо цікаве й корисне, ділитися і своїми напрацюваннями.

Інформація, яка допоможе (хоча можна розібратись й інтуїтивно, сервіс легкий і доступний для користування) створити свій аккаунт у Pinterest:

Pinterest – все что Вам необходимо знать о новой социальной сети
Pinterest на допомогу бібліотекарю

Дякую за увагу!




Коментарі

Популярні повідомлення

Що таке Дудли? Використовуємо в роботі, інформуємо, пропонуємо пограти, творимо разом!

Сервіси для створення хмаринок тегів. Візуалізація

Портфоліо. Типи і види, методика формування.