Фрагмент навчального відео

Шановні читачі!

До вашої уваги мій фрагмент навчального відео.
Робила я його у програмі Jing,
яку потрібно спочатку встановити до ПК.
Зробити фрагмент відео у Screenr  
неможливо, тому що сервіс не працює.

Я маю досвід у створенні відеороликів, мультимедійних презентацій,
але тут зовсім інший підхід. Це не завантаження
вже зроблених заздалегідь файлів, картинок,
а безпосередньо робота з програмою,
яка прекрасно робить скріншоти, які можна
записати як відео.

Так я і зробила, це мій перший досвід у роботі з Jing.

Тема курування охоплює багато різноманітних
напрямів, моментів, тому 5 хвилин (дозволених безкоштовно), не вистачає.
У відео я вирішила зробити акценти саме на значенні ІКТ
для бібліотек, користувачів, навела приклади впровадження
ІКТ на прикладі своєї бібліотеки.

Після запису  відео його можна переглянути у screencast.com.

Можна також використати інстурмент: http://screencast-o-matic.com/account,
який у безкоштовній версії дозволяє писати до 15 хвилин відео,
публікувати на YouTube, завантажувати у форматі формате MP4, AVI, FLV.

Я, півторюсь, робила відео у Jing,
потім редагувала (конвертувала) з SWF у AVI за допомогою
Camtasia Studio
Не судіть строго, буде час, зроблю ще, більш конкретніше.

Відео на сайті :screencast.com


Коментарі

Популярні повідомлення

Що таке Дудли? Використовуємо в роботі, інформуємо, пропонуємо пограти, творимо разом!

Сервіси для створення хмаринок тегів. Візуалізація

Портфоліо. Типи і види, методика формування.