Куратор змісту - 4. Звіт: третій тиждень.

Доброго всім дня!
Мої читачі, колеги,
тьютори, які завітали до мене у гості!

Що ж сказати, чим поділитися?
Проходить третій тиждень нашого навчання.
Для мене, бібліотекаря, він виявився
цікавим і змістовним. Дещо я вже знала,
деякі ресурси виявилися для мене новими.

Так, першим завданням було створення свого
аккаунту у Evernote та його опанування.
Вийшло усе досить швидко, сервіс сподобався,
створила блокнот по темі курування, встановила
програму на свій мобільний. Біль детальніше описала
на сторінці блогу:
Моя робота з Evernote





Сподобалось, що сервіс постійно синхронізується з кожним пристроєм: ПК, планшетом, телефоном тощо.

Робота з бібліотечними ресурсами 

була мені знайомою і цікавою, тому що мені подобається шукати
різноманітні джерела інформації і застосовувати їх у своїй роботі.


Повністю свою роботу я описала у блозі на сторінці: Моя робота з бібліотечними ресурсами.

Хочу лише додати, що 
роботу з GOOGLE я розпочала 2011 року, коли створила бібліотечний сайт: Бібліотека коледжу СНАУ, а згодом і блоги. Активно користуюсь Google - диском, де створюю і зберігаю бібліотечні презентації та інші матеріали. Своєї книжкової полиці на Google books в мене не було. Тепер з'явилась. Постійно я надавала і раніше,  і зараз перевагу пошуковій системі Google. Результати мені подобаються, майже завжди я можу знайти те, що мені потрібно на даний час.

Платформа ScienceDirect - також зручна у пошуці, не складна, можна знайти цікавий матеріал, користувалась нею вперше.

Ще раз дякую Юлії Главчевої та В. М.Кухаренку, дуже приємно вчитися у таких досвідчених вчителів!







Коментарі

Популярні повідомлення

Що таке Дудли? Використовуємо в роботі, інформуємо, пропонуємо пограти, творимо разом!

Сервіси для створення хмаринок тегів. Візуалізація

Портфоліо. Типи і види, методика формування.