Куратор-змісту 4. Звіт за перший тиждень роботи

Вітаю всіх читачів блогу,
шановних колег, тьюторів, всіх зацікавлених!
Я працюю у коледжі Сумського національного
аграрного університету завідуючою бібліотекою.
Маю фахову вищу освіту (ХДІК).
До вашої уваги мій звіт за перший тиждень
навчання на курсі "Куратор змісту-4".
Тиждень видався напруженим, але працювати
було цікаво, а це для мене найголовніше!
Я обрала таку тему курування:
"Організація роботи бібліотеки щодо впровадження
інформаційно-комунікаційних технологій
у навчально-виховний процес".
Вважаю її важливою, особливо у наш час,
коли основними показниками роботи бібліотеки
стають  не кількість книжкового фонду (особливо для невеликих
бібліотек), а кількість і різноманітність джерел інформації,
до яких бібліотека може надати доступ. І тут дуже важливо
використовувати різноманітні ресурси, володіти інформаційною 
культурою і вміти навчити читачів бібліотеки ними користуватися.
У Твіттері я вже мала свій обліковий запис - 
під іменем бібліотеки коледжу: @Arhivbiblioteki,
але використовувала можливості цієї соціальної мережі
не повністю (не вистачало часу, як завжди). Завдяки
методичним матеріалам, які я опанувала, стало зрозумілим,
яким цікавим і корисним є цей ресурс. 


Я знайшла нових цікавих користувачів і підписалася
читати їхні твіти. Створила один новий  тематичний список
і підписалася переглядати  ще 4:

Зробила ретвіти на актуальні для мене теми, пов'язані
з сучасним бібліотекознавством, інформаційними
технологіями, дистанційним навчанням, яке до речі,
практикується й у нашому коледжі СНАУ,
у нас також використовується платформа moodlelogo, на якій
створене "Віртуальне навчальне середовище".
Буду намагатися й надалі успішно використовувати мережу
"Твіттер" для отримання необхідної інформації.
Стосовно наступного завдання: створення газети Paper.li.
Це для мене зовсім новий он-лайн сервіс. Я навчилася
використовувати хештеги з Твіттеру, GOOGLE+, YOU TUBE.
Але прийшлося чекати і створювати не одну газету, тому що
не відразу надходив  контент до газети. Декілька разів переглядала
відео Бугайчука К.Л., інтерфейс ресурсу вже зовсім інший, оновлений,
але не важкий. Іноземну ми також всі вивчали, тим більше
у всіх працює GOOGLE-перекладач.
Створювати газету було не важко, але лякало те, що писали, "немає контенту", але врешті решт, він з'явився і ось що вийшло. Звичайно,
що це лише перша спроба і треба працювати:
ще й така створилася: Библиотеки и читатели.



Вважаю, що з завданнями першого тижня впоралася, так як
старалася. 
Дякую за цікаві матеріали і можливість навчитися новому!
До зустрічі на сторінках курсу "Куратор-змісту-4".






Коментарі

Популярні повідомлення

Що таке Дудли? Використовуємо в роботі, інформуємо, пропонуємо пограти, творимо разом!

Портфоліо. Типи і види, методика формування.

Сервіси для створення хмаринок тегів. Візуалізація