Готуємося до бібліотечного свята

В процесі підготовки зробили нову виставку (ще не остаточно)
і нову інсталяцію.



А я і не знала, що студент Губський теж читає П.Коельо
і, навіть, йому дуже подобається такий самий твір Коельо, як і мені
(я його принесла з дому): "Подобно реке"(рос.мовою). Це було
для мене відкриттям. Хлопець майже повністю переказав
половину оповідань! А кажуть, молодь не читає!!!



Коли ми готували нову виставку,
несподівано зайшли хлопці і відразу
до нашого колодязя....

І зазирнув в колодязь знань!
А що там? Це вже секрет!


Презентація виставок, інсталяції
на наступному тижні.
А я вже відкрила вам невеличку таємницю, не втрималася!

Коментарі

Популярні повідомлення

Що таке Дудли? Використовуємо в роботі, інформуємо, пропонуємо пограти, творимо разом!

Сервіси для створення хмаринок тегів. Візуалізація

Портфоліо. Типи і види, методика формування.