Я - бібліограф!



"Бібліографія - це професія, це - наука, це мистецтво неможливого. Поки буде жити книга, буде жива і бібліографія, а всілякі бази і банки даних - це лише її нові інструменти і знаряддя "/ Без автора /


Доброго дня, мої любі друзі!

Так склалася моя доля, що я перейшла
працювати  в іншу бібліотеку,
а саме в центральну міську бібліотеку ім.Тараса Шевченка 
провідним бібліографом.
Непомітно пролетів перший тиждень на новому місці.
Ті з вас, хто змінював роботу, мене зрозуміють...
Нові колеги, новий великий фонд, нові враження,
але за великим рахунком, все та ж моя улюблена
бібліотечна справа!

Хочу подякувати своїм колегам
з "Агроосвіти", директору наукової бібліотеки СНАУ
Комликовій Галині Івановні, завідувачам бібліотеками
коледжів СНАУ -
Зуєвій Ользі Івановні, Смирновій Юлії Вікторівні,
Галкіній Тетяні Миколаївні, Неминущій Юлії, колегам
по методичному об'їднанню на чолі з Бегменко Оленою Миколаївною,
усім, з ким працювала протягом майже 8 років!

Це був великий досвід, яскраві родзинки якого
я буду застосовувати на новому місці і берегти у серці
тепло вашіх душ, рідні колеги!


Буду рада спілкуванню, як зі "старими"
друзями-колегами, так і
новим колективом на сторіночках 
мого блогу "БібліоВектор.ua".
 Аналізуючи показники
статистики відвідувань даного ресурсу
(загальна кількістьбільше 53000), 
вирішила продовжувати
писати.

Основні напрями моїх публікацій
залишаються незмінними.
Це - інформаційно-комунікаційні технології,
цікаві бібліографічні матеріали,
нове в роботі бібліотеки і відділу, в якому працюю,
а саме інформаційно-бібліографічному та маркетингу тощо.

 Сьогодні хочу познайомити вас
зі стендами, які прикрашають
нашу бібліотеку і відділ.
Такі стенди виконують інформативну,
пізнавальну, краєзнавчо-дослідницьку
функції  і створені на допомогу
читачам бібліотеки.












Дякую за увагу!
Творчості і натхнення усім!!!

Коментарі

Популярні повідомлення

Що таке Дудли? Використовуємо в роботі, інформуємо, пропонуємо пограти, творимо разом!

Портфоліо. Типи і види, методика формування.

Сервіси для створення хмаринок тегів. Візуалізація