Куратор змісту-4. Звіт за 4 тиждень

Доброго дня, мої любі читачі!

Тиждень виявися насиченим і як завжди цікавим!
Дещо зі страхом підходила до виконання другого завдання,
все відкладала його на потім.

Перше завдання : робота з Diigo виконалося швидко
і цей сервіс сподобався. Мені зручно зберігати у ньому потрібну
інформацію, багато закладок, як приватних, так і публічних,
можна ділитися з членами групи, вступати в групи, які пов'язані з темою курування. Я залишилась задоволеною!
Дякую тьюторам за нове знання!
Більш детальніше за посиланням: Моя робота з Diigo



Завдання "Наукометричні дослідження, управління бібліографією"
наштовхнуло мене на думку, що чим важче, тим цікавіше потім,
коли вже трішечки розберешся. Дещо плутано, інколи важкувато,
йшла моя робота з цим сервісом "Endnote". Навіть не знаю, буду я застосовувати його у роботі, чи ні?!
Звичайно, сервіс корисний, і не тільки для бібліографів,
а перш за все, для науковців, які можуть з легкістю
скласти потрібний б/ф список літератури за темою свого дослідження,
зможуть управляти своєю бібліографією, робити списки у різних форматах,
пересилати ел.поштою тощо.
Як кажуть, ніщо не буває даремно, так і нам, можливо, знадобиться, цей ресурс. Ми вже можемо рекомендувати його своїм колегам!

А ось, що мені по-справжньому сподобалось, так те, що
стала розбиратися у деяких наукометричних показниках,
індексах цитування і ця штука яка називається
"наукометричні дослідження" вже не здається мені такою страшною.
Дякую за це Главчевої Юлії Миколаївні, за високий професіоналізм і це,
повірте, щиро!
Більш детальніше про свою роботу: Наукометричні дослідження. Моя робота

Тиждень, як і завжди, пролетів непомітно.

Хочу побажати всім натхнення, наполегливості у навчанні,
щоб ми всі дійшли до кінця!
P.S. Пишу, творю, живу
        науку постигаю...
        и строчками стиха
        себя понять пытаюсь...


Коментарі

Популярні повідомлення

Що таке Дудли? Використовуємо в роботі, інформуємо, пропонуємо пограти, творимо разом!

Портфоліо. Типи і види, методика формування.

Сервіси для створення хмаринок тегів. Візуалізація