Творчість під час війни. Художниця Євгенія Гапчинська

 Євгенія Гапчинська дуже відома художниця. 

Ми знаємо її як чудову ілюстраторку дитячих видань, зокрема, книги видавництва  «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА»: "Ліза та її сни", "Чарлі і шоколадна фабрика" (обкладинка), "Матильда" (обкладинка). Вона авторка марок "Знаки зодіаку". Також Євгенія Гапчинська є ілюстраторкою книги "Піратські історії" видавництва "Розумна дитина" (видання потрапило до каталогу кращих дитячих книжок світу «White Ravens 2010», який видає Мюнхенська дитяча бібліотека).

Картина Євгенії Гапчинської "Я Безстрашна"

  Сама пані Євгенія позиціює себе "Постачальницею щастя № 1"  - такі милі  і позитивні її герої...

Про особисту історію війни Євгенія Гапчинська розповіла на своїй  сторінці у Фейсбуці - https://www.facebook.com/gapchinska 

"Ніколи про себе нічого не писала раніше. 

Для всіх, кого цікавить, де я і як я зараз живу.

Мені скоро 48 років. Маю дорослу доньку і 4-річного сина.

Мій чоловік у ЗСУ з 24 лютого.

Мій дім знаходиться у Макарівському районі, біля Києва. Дім був окупований росіянами, він побитий і розграбований. 

Зараз я в Києві. Відплакала, відрізала волосся.

Бережу сина, молюсь за чоловіка.

Богу дякую, що жива.

Почала працювати"

Художниця опублікувала першу роботу від початку війни "Я Безстрашна" - на якій маленька дівчинка у вінку з квітів, захищає єдинорога, якого оточили хижі тигри.

Галерея Євгенії Гапчинської знаходиться за адресою:

м. Київ, вул. Михайлівська, 16 (перший поверх)

Понеділок - вихідний

Вівторок - неділя з 12.00 до 18.00

Вхід вільний

Невеликий відеоколаж ілюстрацій Євгенії Гапчинської для вас, друзі! Заходьте на сторінку пані Євгенії, де ви знайдете багато її альбомів і, зокрема, роботу "Я Безстрашна". Дякуємо художниці за творчість і мужність. Все буде Україна!


Коментарі

Популярні повідомлення

Що таке Дудли? Використовуємо в роботі, інформуємо, пропонуємо пограти, творимо разом!

Портфоліо. Типи і види, методика формування.

Сервіси для створення хмаринок тегів. Візуалізація