З Вербною неділею!!!


"Сьогодні героїня дня
Простенька гілочка вербова,
Несуть її усі зрання
Йдучи у храм по Боже слово.

Я вас вітаю з днем ясним,
Ми рік його усі чекали!!!
Воскресне скоро Божий Син!
Ще тиждень… залишилось мало.

Верба хай б’є з усієї сили,
Нехай здоров’я додає,
Усі щоб Паски відкусили!!!
Прийміть вітаннячко моє!!!"




"З церков доноситься дзвін дзвонів,
Земля звільняється від снігових кайданів,
Усюди чути запах розпустилася верби,
Нехай Господь нас захистить від біди.
З прекрасним святом тебе вітаю,
Здоров'я міцного, любові красивої я бажаю,
Нехай в твій будинок стукає лише удача,
Нехай достаток буде в ньому на додачу."

Зі святом, любі друзі!!!
З Вербною неділею!




Коментарі

Популярні повідомлення

Що таке Дудли? Використовуємо в роботі, інформуємо, пропонуємо пограти, творимо разом!

Портфоліо. Типи і види, методика формування.

Сервіси для створення хмаринок тегів. Візуалізація