30 вересня - Всеукраїнський день бібліотек!



Дорогі колеги, бібліотекарі!

Щиро вітаємо Вас з професійним святом - Всеукраїнським днем бібліотек!
Бажаємо вам творчого завзяття,  успіхів у щоденній копіткій, просвітницькій справі,
здоров'я, радості, щастя, сімейного затишку,
миру і добра!
Нехай ніколи Вас не покидає натхнення,
зростає читацький попит на книгу, інформацію,
нехай завжди бібліотека буде територією толерантності,
місцем для спілкування, "аптекою для душі"!
                                                                                     Колектив бібліотеки коледжу СНАУ

Бібліотека - мій бальзам

Пірнаю я у море книг,
І насолоду з цього маю,
Бібліотека - мій бальзам,
Який я розумом сприймаю.

Бібліотека - світ знання,
Тож люди йдуть щодня до неї.
В ній і почуття,
Поради є і є ідеї.

Абонемент, читальний зал –
Книжковий храм і центр культури.
Тут затамуєш навіть дух,
Якщо ти ніжної натури.

Цей дух незримо окриля,
Підносить нас до неба, А
як зануришся в книжки,
Нічого кращого й не треба.

Бібліотека - мій бальзам,
Життя своє їй присвятила.
Вона мені, як рідний дім,
Завжди жадана, люба, мила.
                                                                   Нижеголенко Валентина


Коментарі

Популярні повідомлення

Що таке Дудли? Використовуємо в роботі, інформуємо, пропонуємо пограти, творимо разом!

Портфоліо. Типи і види, методика формування.

Сервіси для створення хмаринок тегів. Візуалізація