А ви це читали?


Доброго дня, мої любі читачі!

Я працюю в бібліотеці коледжу, тому, звісно,
мене оточують саме навчальні видання. 
Але ж хочеться читати й сучасну українську і 
світову літературу ( у нашому фонді, в основному,
класика).
Приятелюю з міськими бібліотеками:
міською ЦБС ім. Т.Г.Шевченка, СОУНБ, купую художню
літературу в книжкових магазинах, перебуваю у "Книжковому
клубі".
Нещодавно прочитала, що Агата Крісті щороку читала
200 книжок (до речі, посилання на статтю: "Как я могу прочитать больше книг?"),
Марк Цукерберг через два тижні отримує нову книгу,
ще є багато різних прикладів.
А я читаю не для швидкості, а для душі. Хоча стаття, як на мене,
дуже цікава: одна з порад: заповніть нудні періоди свого життя 
читанням і ви не витратите їх задарма!
Зовсім нещодавно відкрила для себе
Олену Печорну, Мілу Іванцову, Дару Корній.
Гарне читання холодними зимовими вечорами.
Ось мої останні прочитані книги, можливо, сподобаються і вам.

Міла Іванцова "Ключі від ліфта" - "кожен
побачить в романі щось своє. Але неодмінно зачепить читача
думка про ті символічні ключі, які можуть змінити долю
або лишитися невикористаними" - І.Роздобудько



Дара Корній "Тому, що ти є" - " кохання визначають як почуття...
Роман про те, через які випробування доведеться пройти героям, сплітаючи та
розплітаючи свої долі з іншими" - Міла Іванцова
Міла Іванцова "Гра в паралельне читання" - "роман не про
сімейні цінності. Він про інше. Він про нас - про людей, про те, що кожен
потребує тепла, прихистку, розуміння. Роман про те, що увімкнена лампочка в
кімнаті - то зовсім не сонце..." Дара Корній, письменниця




Олена Печорна "Фортеця для серця" - " у "Фортеці для серця"
головною героїнею є любов. А головним героєм, напевне, прощення" -
                                     Наталка Шевченко, письменниця

Першу книгу автора: Олени Почорної, яку я прочитала, була "Грішниця". Це її перший твір і відразу завоював премії ім. Олесі Гончара та  ім. М.Коцюбинського. Також раджу прочитати, неможливо відірватися, хоча й важкуватий роман.
 На роман Міли Іванцової "Вітражі" навіть зробила буктрейлер "Вітражі".

Сподіваюсь, що мої нові творчі задумки також реалізуються згодом,
адже надихають твори наших сучасниць, переможниць "Коронації слова" та інших конкурсів!
Читаємо разом!





Коментарі

Популярні повідомлення

Що таке Дудли? Використовуємо в роботі, інформуємо, пропонуємо пограти, творимо разом!

Портфоліо. Типи і види, методика формування.

Сервіси для створення хмаринок тегів. Візуалізація