Цариця поезії в Україні

«Життя може закінчитися, а любов – ніколи.
Ось за цією формулою тільки і треба жити»
Ліна Костенко
Ліна Костенко
19 березня – виповнюється 85 років Ліні Василівні Костенко.
Ліна Костенко – наша сучасниця, письменниця, поет з великої літери, лауреат Шевченківської премії, Премії Антоновичів, Премії Петрарки, Міжнародної літературно-мистецької премії ім. Олени Теліги, лауреат міжнародної відзнаки імені Омеляна Ковча «за внесок у розвиток діалогу культур і народів, міжрелігійного та міжнаціонального порозуміння, благодійної діяльності, за особистий життєвий приклад жертовності та гуманізму». Серед інших майстрів слова – вона як «нерозгадане чудо», «голос народу», борець з неправдою.
Від її поезій неможливо відірватися. Кожне явище вона сприймає й описує по-своєму. Тематика – різноманітна. Твори Ліни Костенко перекладені англійською, білоруською, естонською, італійською, німецькою, словацькою та французькою мовами.
Багато поезій присвячено матінки-природі – це особливо ніжна струна її поетичної ліри, напоєної любов'ю до всього, що живе під небом рідної України:
«Мене ізмалку люблять всі дерева,
І розуміє бузиновий Пан,
Чому верба, від крапель кришталева,
Мені сказала: «Здрастуй!» крізь туман.
Чому ліси чекають мене знову,
На щит піднявши сонце і зорю.
Я їх люблю. Я знаю іхню мову.
Я з ними теж мовчанням говорю»
Симфонія кохання у творчій палітрі поетеси – ніби «золоте пташеня» поетичного саду. Ці перлини інтимної лірики дають щасливу нагоду делікатно доторкнутися до найсокровеннішого в душі автора:
«Моя любове! Я перед тобою.
Бери мене в свої блаженні сни.
Лиш не зроби слухняною рабою,
Не ошукай і крил не обітни!»
Щиро вітаємо видатну українку з ювілеєм і бажаємо їй здоров'я і творчої наснаги!
До 85-річчя Л.В.Костенко ми підготували відеоролик: «Я в людей попрошу тільки віри...», який присвячений безсмертній темі кохання.

Коментарі

Популярні повідомлення

Що таке Дудли? Використовуємо в роботі, інформуємо, пропонуємо пограти, творимо разом!

Сервіси для створення хмаринок тегів. Візуалізація

Портфоліо. Типи і види, методика формування.